A wiccák és a boszorkányok ellen felhozott vád, miszerint a gonosz, vagyis a Sátán követõi volnának, egyszerûen nevetséges.
A boszorkányság története.
Huszonötezer évvel ezelőtt őskőkori elődeink élete a vadászat sikerén múlott . Akkoriban az emberek világát istenek tömege népesítette be . A természet erőitől lenyűgözve félelemmel vegyes tisztelettel tekintettek a szélrohamokra , a rikító villámokra az áradó vizekre . Úgy vélték , mindegyik természeti jelenségben egy - egy önálló szellem ölt alakot ... a természet , benne az állatok is emberfeletti , azaz isteni tulajdonságokkal rendelkeznek , tehát istenek .
A ritusok - a termékenység , a vadászat sikerere , a bőséges termés - szaporodásával egyidejüleg fejlődött ki egy sajátos tudásu réteg , a pogány papság . Kevés kiválasztott tudta eredményesen vezetni a szertartásokat . Egyes európai vidékeken e kevés vezető sámánt , papot és papnőt wiccának hívták . A wicca / eredetileg wicca a férfi és wcce a nő / szó eredeti jelentése : bölcs . S tény, hogy a korai idők Saxon uralkodói semmit sem tettek annélkül , hogy ki ne kérték volna valamelyik tudós wcca tanácsát .
A wiccák bölcsességét könnyebb megérteni , ha tudjuk , nagy tudású füvesemberként , jövendőmondóként és varázslóként szintén megállták a helyüket . A wicca egy személyben volt orvos , bíró , tanácsadó , varázsló és pap . A wiccák tejhatalmú közvetítőként működtek isten és ember , valamint a különféle létsíkok között .
A kereszténység megjelenése után nem következett be tömeges áttérés az új vallásra , hiába szuggerálja sok írás .
A tömeges áttérés Nagy Gergely pápa uralkodása alatt következett be . A pápa rádöbbent , hogy csak akkor nyerheti meg vallásának a népeket , ha templomai ugyanott várják a híveket , ahol a hajdani imahelyek és régi istentiszteleti helyszinek álltak .
A kereszténység korai időszakában a wiccák és általában a pogány hit követői az egyház vetélytársai voltak . Természetes , hogy szerettek volna megszabadulni tőlük , ám még nem sikerült döntő csapást mérni rájuk . Ilyen helyzetben szokás a régi vallások isteneit az új vallás ördögeiként emlegetni . Ez történt ezuttal is . A természeti hit istene szarvakat viselt . Mi lehetett volna más,mint maga a Sátán ?
Mi következik ebből ?
Okszerüen annyi , hogy a pogányok , vagyis a régi isteneik mellett kitartó emberek azért nem tértek át az új hitre , mert a Sátán hívei ! Lehettek nemeslelkű , kifogástalan erkölcsű , elégedett emberek erkölcsi szempontból tisztább életüek a keresztényeknél , nem számított .... hiszen nem tértek át .
A wiccák és a boszorkányok ellen felhozott vád , miszerint a gonosz , vagyis a Sátán követői volnának , egyszerűen nevetséges . Az ördög fogalma vallási kitaláció , és figyelemre méltó , hogy az Újtestamentum megjelenése előtt egy hangsúlyos szó sem esik gonoszról a Bibliában .A Sátán gonoszként való értelmezése egy fokozatosan torzult értelmű fordítási hiba következménye . Az eredeti , arámi héber nyelv Ha - satan szava mindössze versenytársat , illetve ellenfelet jelent , az ógörög fordító kezén változott a diabolos szóra , így lett belőle gonosz .
A kersztény vallás egyre erősödött , terjedésével párhuzamosan lassan visszaszorultak a természeti vallások .
A kereszténységet el nem fogadó emberek elleni keresztes hadjárat idővel folytatódott , mi több , fokozódott . A wiccák az emberi termékenységért , az állatok szaporodásáért , továbbá a jó termés biztosítása érdekében mutatták be varázslataikat , de ellenlábasaik az ellenkezőjét állították róluk .Azzal vádolták őket , hogy az assszonyok és az állatok terméketlenné tételén , valamint a termés elpusztításán mesterkednek .Senki nem gondolt bele , hogy amennyiben a boszorkányok és varázslók valóban ezt tették volna , közveszélyes őrültenek számítanak . Ráadásul maguk is elszenvedték volna a nélkülözést , hiszen mint afféle emberek , ettek - ittak , szaporodtak akkoriban .
A pgány megnyilvánulásokat egyre több gyanakvás övezte , végezetül vádaskodássá fajultak a dolgok .
Azután 1484 - ben VIII . Ince pápa bullát adott ki a boszorkányság elle n Két évvel később két német dominikánus szerzetes , Heinrich Institoris Kramer és Jakob Sprenger rettenetes boszorkányellenes koholmányt agyalt ki , a Malleus Maleficarum ( Boszorkányok pörölye ) címen híressé lett vádaskodó iratot , amely a boszorkányvizsgálat alapvetése , továbbá világos felszólítás az üldözésre . Az irat dúrvaságára jellemző , hogy amikor bemutatták a kölni teológiai egyetemen - ami akkoriban cenzori feladatokat is ellátott - , a professzorok többsége kerek perec visszautasította az irat tartalmát . Kramer és Sprenger azonban nem jött zavarba , elszánt csírkefogókként egyszerűen aláhamisították a teológusok jóváhagyó aláírását . A hamisítás tényére csupán négyszáz évvel később , 1898 - ban derült fény .
Háromszáz éven át tombolt a boszorkányság elleni tébolyult harc .
Dúrva becslések szerint a boszorkányüldözés / javarészt a felvilágosult reneszánsz korszak / idején kilencmillió nőt , férfit és gyermeket végeztek ki vagy kínoztak halálra a hamis vádak bűvöletében .Természetesen , nem mindegyik volt pogány . A boszorkányüldözés pompás alkalmat kínált egyeseknek , hogy leszámoljanak politikai , vagy családi ellenségeikkel , illetve azokkal , akiket irígyeltek .
Szexualitás és boszorkányüldözés
Akad azonban a hivatalos boszorkányüldözésnek egy pikáns vetülete is, amely már kifejezetten a férfiak nők elleni félelmét és gyűlöletét fejezte ki. A nők ellen, akik vonzásának nem lehet ellenállni, akik szépségükkel és finomságukkal hódítanak, akik miatt "bűnbe esik" a férfi. Még az is, aki egyébként szent életre hivatott. Nem véletlen, hogy a boszorkánysággal megvádolt nők perében és kínzása alatt olyan nagy szerepet kapott a szexualitás kérdésköre. 1486-ban két domonkos rendi szerzetes jelentette meg a hírhedt Malleus Maleficarumot - a Boszorkányok pörölyét (kalapácsát), amelynek első része a boszorkányok varázslatos képességeit taglalja, részletesen felsorolva a varázsigéket és az igézéseket is.
A két szerző (Heinrich Kramer és Jacob Sprenger) kéjes részletességgel foglalkozik a nők szemérmetlenségével, romlottságával, szexuális aberrációikkal, gonoszságra, bűnre való hajlamaikkal és mindezek hatásaival a férfiakra. A harmadik részben aztán meghatározzák az inkvizítori kihallgatás menetét, a próbatételek sorrendjét, idejét, vagyis valódi módszertani kézikönyv a kínvallatásokhoz.
A középkorban, különösen a XV. század közepére a boszorkányság és a szexualitás szorosan összeforrt, hiszen a bűnös (nő) boszorkány a hit szerint magától a Sátántól nyeri erejét és rontó munkája sem nélkülözi a szexualitást: csábít, házaspárok között viszályt szít, meddővé tesz, valamint minden reménytelen szerelemnek és bűnös buja vágynak az előidézője csakis a boszorkány ártó tevékenysége lehet.
A feljegyzések szerint a kínvallatások jelentős része kifejezetten ezekre a szexuális természetű bűnök bevallásának kicsikarására irányult, és bár a megkínzott nők előbb-utóbb azt is bevallották, amiről álmodni sem mertek, a töredelmes szexuális jellegű beszámoló sem mentette meg őket a további kínzásoktól: a víz-, a vér- és a könnypróbától. És a haláltól sem: az akasztástól (Angliában pl. felakasztották a boszorkánysággal megvádolt nőket), Európa más országaiban pedig máglyán égették meg őket.
A boszorkányság filozófiája
A boszorkányság a szeretet és az öröm vallása . Nem jellemző rá a kereszténység komor mélabúja , szó sincs benne az eredendő bűnről , vétkességről , tehát megváltásról sem , nem igér olyan üdvösséget , amely csakis a halál után nyerhető el .A boszorkányhit muzsikája édes , élettel teli , nem patetikus gyászhimnuszok gyűjteménye . Miért ? Honnan ez a nagy életigenlés és elégedettség ? Miért járja át e hitet az élet melege ? Mitől boldogok a hívei ? A boszorkányhit jórészt a természettel való azonulásnak köszönheti elevenségét . Őseink még természetes szövetségben éltek a természettel , annak részeként léteztek , nem törekedtek az elkülönülésre . A fákat s az állatokat testvéreiknek tekintették . Ápolták a mezőket és a földekez , időnként kimentek a termésért . Kétségtelen , néha megöltek egy - két álllatot , de sohasem szórakozásból , s mindíg csak akkor és annyit , amennyire szükségük volt . Más szavakkal az emberek öszhangban éltek a természettel , s nemhogy kiválni nem akartak , de soha nem képzelték magukat felsőbbrendünek , megsem fordúlt a fejükben , hogy ők volnának a természet koronái .
A modern kor embere elveszítette a közvetlen kapcsolatot .
A civilizáció elvágta a társadalmakat a természettől . Nem így a boszorkányok ! Korunk elgépiesedett , túlokosodott rendszerének hátat fordítva , visszataláltak az anyatermészethez . Odaadó hívei továbbra is .
A növények érzékenysége és közlési módszere mégsem egészen új felfedezés , a boszorkányok régtől fogva tisztában vannak vele . Mindíg hangsúlyozták , hogy ajánlatos kedvesen bánni a növényekkel . Megszokott látvány az erdőben sétálgató , fát átölelő vagy a frissen szántott barázdákon mezítláb sétálgató boszorkány . A természettel fenntartott jó viszony a hagyományok eleven s követésre méltó része .
Ragadja meg az alkalmat , élvezze azt , amit a természet kínál ! Szívja magába a föld , a fák , a levelek és a fű illatát , fogadja be a környezet természetes energiáit ! A lábbelik elszigetelnek a földi erőktől , amikor csak lehet , érdemes mezítláb járni . Mezítláb könnyebb kapcsolatba kerülni a földdel . Ha közvetlenül érzékeljük erőit , könnyebb befogadni és a magunk erejévé alakítani . Szeressék a természetet , és éljenek együtt vele !
Hasonlóképpen éljenek együtt embertársaikkal ! Életünk során rengeteg emberrel érintkezünk , és kölcsönössen a javunkra szolgálhassanak e találkozások . Álljanak készen a segítségnyújtás bármely fajtájára ! Senki mellett ne menjenek el érzéketlenül , és mindíg vegyék figyelembe , hogy az illetőnek milyen segítség a megfelelő . Ne keressenek kibúvót a feladat alól ! Segítsenek önként és jó szívvel ! Ugyanakkor ne avatkozzanak be túlzottan , ne válalják át a másik sorsát ! Mindenkinek megvan a saját élete és sorsa , amit neki magának kell megélnie ! Ám ha rátalálnak a másik gondjaira , tanácsaikkal , konkrét segítséggel vagy útmutatással könnyíthetnek rajta . Társadalmi szerepünk , hogy megkönnyítsük embertársaink haladását lelki fejlődésük útján .
Boszorkányság és Kereszténység.
Az Igazság amit elhallgatnak előlünk.
ANGYALOK-TÜNDÉREK KÉPGALÉRIÁK.
"Az Angyalok közöttünk élnek, csak rajtad múlik hogy fölismered-e Őket!"
VÁMPÍR.
VÁMPÍROK KÉPGALÉRIÁK "Az Éjszaka Gyermekei
újra fölébredtek.
Szeretnek,Gyűlölnek és Ölnek,
azért hogy közöttünk élhessenek"
VEGYES KÉPEK
VEGYES FANTASY KÉPGALÉRIÁK Angyalok-Tündérek-Boszorkányok
Amazonok-Vámpírok-Szörnyek-Lények
3.D KÉPGALÉRIA
3 - D. FANTASY KÉPGALÉRIÁK
FANTASY EROTIKA
Fantasy Erotika KÉPGALÉRIÁK
GYENGÉD EROTIKA
Gyengéd Erotika. KÉPGALÉRIÁK
EROTIKA HÖLGYEKNEK
Erotika Hölgyeknek KÉPGALÉRIÁK
Szerelmes-Erotikus Képek
Szerelmes Erotikus
KÉPGALÉRIÁK
SZÉP KÉPGALÉRIÁK.
"SZÉP" KÉPGALÉRIÁK. Glitteres-Animált Képek-Vizeshatású Képek Fantasy Szerelem: Képgaléria. I.
Csinos Hölgyek: Képgaléria. II.
Szép Lányok: Képgaléria III.
A FÉNY.
A FÉNY. KÉPGALÉRIÁK Glitteres-Animált Képek-Vizeshatású Képek.
Életre kelt Képek! Szépek.